FOFOLA FNAPCHAT

  • I
  • Digital Pie 2017
  • Autor
  • Klient
    Kofola Československo

Problém:
Teenageri sa z Facebooku presúvajú na Snapchat. Najväčší problém: na Snapchate nemôžete šíriť vopred pripravené video, iba obsah nahratý naživo.
Ako pokračovať v príbehoch novej kampane Fofola so šušlajúcim psíkom a Pánom Meflónom bez použitia náročnej 3D animácie?

IDEA:
Prvý Snapchat z pohľadu psa.
Vďaka snímaniu z vlastného pohľadu, unikátnemu jazyku kampane, nezameniteľnému hlasu hlavného hrdinu a pánovi Meflónovi, sme sa elegantne vyhli komplikovanej animácii a priniesli ľuďom nové príbehy obľúbenej dvojice, ktorými sme bavili fanúšikov ďalej a realtime. Tí ich tak milovali, že nám od nadšenia denne prichádzali stovky súkromných Snapov od fanúšikov.

Výsledky:
Najlepšia social media kampaň roka podľa odborníkov (hodnotenia Stratégií).
Našich 35 Snapstories malo vyše 50 000 videní.
Stali sme sa jednou z prvých veľkých značiek v regióne, ktoré Snapchat využíli naplno a ďalej rozvíjali na tejto sociálnej sieti koncept kampane.
Vďaka chytrému twistu v komunikácii sme nemusíme čakať na 3D štúdio, reagovali sme hneď a autenticky.