YEEZY POINTY OD FOOTSHOPU

  • P
  • I
  • Digital Pie 2017
  • Autor
    Footshop
  • Klient
    Footshop

Vo Footshope sme chceli výjsť v ústrety našim zákazníkom a fanúšikom limitovanej edície tenisiek Yeezy od Kanye Westa. Do vtedy bolo možné získať Yeezy len v pražskej predajni. Vypočuli sme ich prosby a Footshop našiel 10 ambasadorov – 4 pre Slovensko a 6 pre ČR, ktorí pomohli ľudom priamo v mestách (Bratislava, Žilina, Košice, B. Bystrica) dostať príležitosť zúčastniť sa raffle o svoj vysnívaný pár.

23.11.2016, v deň svetového releasu boli Footshop ambasadori boli pripravení v 10 mestách od 19:00 s doskami, na kterých boli unikátne QR kódy, pre každé mesto iné. Prostredníctvom QR kódov sa ľudia zapojili do online raffle o celkom 174 párov tenisiek. Do raffle sa týmto spôsobom zapojilo 2 161 Yeezy-chtivých sneaker nadšencov. Len každý 12. vyhral možnosť si Yeezy Boost 350 V2 kúpiť.

Celá kampaň prebehla len v krátkom časovom úseku 6 dní – do 18.11. 2016 do 10:00 bolo adidasom nariadené komunikačné embargo.

25.11. prebehol online raffle a postupne sme kontaktovali všetkých výhercov, ktorí získali možnosť kúpiť si ich Yeezy v požadovanej farbe a veľkosti. Výhercov kontaktovala naša zákaznícka podpora a následne sme rozoslali Yeezy na dobierku. Po sčítaní všetkých nákladov a čistého zisku sme sa dopracovali k ROI 804,5 %.