30 násobný nárast testovacích jázd

  • p
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    digitask
  • Klient
    ŠKODA AUTO Slovensko

Automobilka Škoda prichádza každý rok s vylepšeniami svojich modelov. V roku 2018 prišla s vynovenou verziou Fabie. Nakoľko ide o jeden z najpredávanejších modelov, cieľom klienta bolo priviesť do showroomov čo najviac zákazníkov so záujmom o testovaciu jazdu.

Tentokrát pri jej komunikácii zverila ŠKODA AUTO Slovensko performance kampaň do rúk nám.

Ako sme k tomu pristúpili?
Rozhodovací proces pri kúpe auta trvá niekoľko týždňov až mesiacov. My sme sa rozhodli zvoliť dômyselnú stratégiu, ktorou užívateľa prevedieme celým procesom počas jednomesačného trvania kampane.

V záverečnej fáze sme získavali pre jednotlivých dílerov Škoda relevantných záujemcov o testovaciu jazdu vo forme leadov. Tie sa v reálnom čase prepisovali do CRM systému klienta aj s informáciou, o ktorý showroom má užívateľ záujem.

Čas medzi odovzdaním leadu a uskutočnením testovacej jazdy, respektíve nákupom, sme vypĺňali ďalšou komunikáciou o benefitoch automobilu.