Ako urobiť z eshopu relevantný predajný kanál

  • p
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    PTA Group
  • Klient
    BTShop

Ako urobiť z eshopu relevantný predajný kanál?

Našou úlohou bolo pomôcť eshopu zdvihnúť obrat, ale zároveň zachovať rozumnú mieru nákladovosti

Rozhodli sme sa preto pre 4 akčné kroky
– UX analýzu webu
– Analýzu sortimentu a maržovostí
– Tvorbu novej PPC stratégie
– Tvorbu novej stratégie na cenových porovnávačoch

Na základe analýzy webu sme klientovi odporučili niekoľko úprav
– výraznejšiu komunkáciu výhod na konkrétnych podstránkach
– úpravy v detaile produktu – najmä vizualizáciu skladových zásob, dodacích termínov a darčekov)
– a v neposlednom rade úpravu košíka s cieľom motivovať zákazníkov k vyššej hodnote objednávky

V ďalšom kroku sme sa na základe analýz rozhodli vytvoriť úplne novú stratégiu pre PPC kanály aj porovnávače cien.

Kombináciou týchto akčných krokov sa nám podarilo Zvýšiť tržby eshopu až o 348%, miera konverzie eshopu sa zvihla o 139% a zároveň sa nám pritom podarilo znížiť PNO o 18%.