Čaro dreva

  • e
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    ContentFruiter
  • Klient
    HELIOS Slovakia

O všetko živé sa treba starať. Aj drevo je živý materiál, preto je potrebné chrániť ho. Tento prírodný skvost si žije svojím životom – a práve v tom spočíva jeho čaro. Drevo je späté aj s históriou a tradíciami Slovenska. Príťažlivé je nielen pre rezbárov a architektov, ale aj pre všetkých zručných ľudí, ktorých z času na čas chytí chuť niečo vyrobiť.

Pre klienta HELIOS Slovakia – výrobcu farieb, lakov a lazúr na drevo – sme vytvorili a spravujeme jeho vlastné médium s názvom Čaro dreva (www.carodreva.sk). Projekt sme spustili na jar 2018 ako vôbec prvý svojho druhu v segmente. Čaro dreva je postavené na báze funkčného content marketingu – jeho exekúcii predchádzala podrobná analýza segmentu a nastavenie dlhodobej stratégie, vrátane definovania person a výberu foriem obsahu, s cieľom zaujať široké publikum a zároveň toto publikum edukovať, inšpirovať a motivovať k ochrane dreva/výrobkov z dreva.