Dva melóny

  • i
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    TRIAD
  • Klient
    O2 Slovensko

O projekte: O2 v roku 2018 dosiahli veľký míľnik – dva milióny zákazníkov. Našou úlohou bolo osláviť to spolu s fanúšikmi jednoduchou a zapamätateľnou formou.

Vytvorili sme livestram v ktorom zabávať Samo Trnka a CEO O2 Peter GAžík držali tisíce ľudí v napätí pri obrazovkách takmer dve hodiny.

Rozprávali sa spolu o histórii O2, o jeho technologických a iných prvenstvách a ľudia so zatajeným dychom počúvali a sledovali.

Pretože kým niekto na oslavu búcha šampanské, my sme na oslavu dvoch miliónov buchli dva melóny. A bola to šupa.

Výsledky v krátkom videu: https://www.facebook.com/triadsk/videos/2122113864706236/

Zásah takmer 300 000 ľudí, 5909 komentárov, viac ako 28 000 reakcií.