Hudbou proti hoaxom

  • i
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Creative Department
  • Klient
    Globsec

Na tému hoaxov bolo realizovaných veľa kampaní. My sme sa však túto tému spracovali inak- nerobili sme z hoaxov hrozbu, urobili sme si z nich srandu. Vysmiali sme sa hoaxom priamo do tváre. Hoaxy nie sú cool, sú na smiech- tento odkaz je hlavným posolstvom kampane. Podstatou celej aktivity #hudbouprotihoaxom je upriamiť pozornosť mladých ľudí na šírenie nepravdivých informácií na internete a dať im návod, ako sa naučiť rozpoznať dezinformácie. S rapperom Matysom z Tynikdy label sme na tému hoaxov a dezinformacií vytvorili pesničku. Uverejnili sme ju bez klipu a od ľudí sme chceli, aby nám posielali videá, ktoré budú znázorňovať hoaxy. Z nich sme následne vytvorili klip k pesničke. V našej aktivite nás podporilo viacero známych osobností (Sajfa, Gogo, Junior, The Pastels, Zomri, Fero Joke a ďalší) . Garantom projektu je Globsec, inštitúcia ktorá organizuje jednu z najvýznamnejších konferencií v Európe na tému bezpečnosti.