Michal Hornický, Head of Art, PS:Digital

  • Digital Pie 2019
  • Autor
  • Klient

https://www.linkedin.com/in/michal-hornicky/

www.psdigital.sk

BIO:

Kariéru začal ako junior art director v agentúre Istropolitana Ogilvy, kde pracoval najmä pre Heineken/Zlatý Bažant a PSA Peugeot Citroën. Ďalšie skúsenosti získal v Mayer/McCann Erickson ako art director v tíme Coca-Coly pre SK a CZ trh. Aktuálne pracuje na pozícii head of art v digitálnej agentúre PS:Digital. Je držiteľom viacerých ocenení za kreativitu a efektivitu reklamy. Print pre Heineken, venovaný úspechu Petra Sagana na Tour de France, bol vyhlásený  mesačníkom Stratégie za print roka 2013 a bol publikovaný na viac ako 20 reklamných weboch na celom svete. V roku 2015 Stratégie ocenili kampaň Povedz mi to do očí pre OSF titulom najepšie online video roka a kampaň Nebezpečná brigáda pre BSOS je zas najlepšou online kampaňou roka 2018. Je členom ADC*E a dvojnásobným víťazom národného kola Cannes Young Lions v kategórii Cyber/Digital.