Matej Tóth v Berlíne

  • p
  • e
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Slovenská sporiteľňa

SLSP je naša najväčšia a najhodnotnejšia značka. Po takmer dekáde rodinných konceptov sa minulý rok rozhodla o zásadný repociziong značky a zavedenie nového komunikačného konceptu #mamnato. V úvodnej vlne bol hlavným hrdinom Matej Tóth, ktorý sa po očistení svojho mena vracal späť na svetovú scénu a to priamo na ME v Berlíne.
Našou úlohou bolo pripraviť živnú pôdu pre ATL kampaň, podporiť autentický a dlhodobý vzťah medzi Sporkou a Matejom a prilákať pozornosť k samotným pretekom.
Pomocou interných kanálov sme aktivovali takmer 4 200 zamestnancov Sporky, úzko spolupracovali s médiámi a prinášali zaujímavý obsah na naše social media.
Behom 20 dní sme v našej kampani vytvorili viac ako 35 exekúcií v online. Za mediálny budget 8 000 € sme získali kumulatívny reach 1 866 800+ užívateľov,
24 585+ interakcií, 264 477+ videní online videí a
9 634+ čítaní PR článkov.