-
AutorSocialists
-
KlientDNA ERA
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Influencer
- Execution
- Campaign
Bronzový PIE
- Execution
- Art Direction / Design
Kto ešte neskúšal internetom overenú diétu, zázračný krém či sériu super efektívnych cvikov od influencerov? Odvšadiaľ na nás útočia univerzálne návody, ako sa cítiť lepšie v našom tele, ktoré ale málokedy fungujú.
DNA test od DNA ERA vie odhaliť viac než 100 genetických predispozícii z oblasti zdravia a lifestylu a vďaka zrozumiteľnému spracovaniu výsledkov nám ponúka personalizovaný návod na použitie samých seba.
Namiesto vizuálne náročne uchopiteľného produktu sme do jeho role postavili štvoricu influencerov v telových outfitoch s nadrozmernými štítkami so svojimi výsledkami. Tí sa odvážili ísť s kožou na trh. Či dokonca s DNA.
V rámci kampaňovej výzvy #unboXYourself sme im prichystali ich najdôležitejší unboxing v živote, v ktorom si rozbalili samých seba so svojimi genetickými predispozíciami.
Launch kampaň vzbudila u ľudí zvedavosť. Zasiahla 4 milióny Slovákov a Čechov, databázu leadov sme zdvojnásobili (8 000 leadov za 4 mesiace) a predali sme viac než 2 400 testov.