Posledný billboard

  • p
  • e
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa je zodpovedný a inovatívny líder. Nový koncept hodnotovej komunikácie #mamnato sa rozhodla nekomunikovať vonkajšou reklamou. Čo viac, rozhodla sa navždy odísť z outdoorovej komunikácie a neprispievať k vizuálnemu smogu. Stratégiou bolo z tohto rozhodnutia spraviť silné gesto a doplniť ho o odľahčenú exekúciu, ktorá by sa šírila na sociálnych sieťach. Kampaň zasiahla na internete 1,75 milióna ľudí (Zdroj: Newton media). Video zasiahlo na Facebooku viac ako 136 000 ľudí, pričom 60% z nich organicky. Získali sme takmer 52 000 videní a viac ako 1 600 interakcií. (Zdroj: Socialbakers)
Na YouTube sme dosiahli 11 000 videní bez mediálnej podpory. (Zdroj: YouTube Analytics) V televízii 400 000 a v printových médiách sme zasiahli 380 000 ľudí. Získaný mediálny priestor dosiahol 47 222 €. (Zdroj: Newton media)