DÔKAZ, PREČO JE SPACE ÚČET NAJOBĽÚBENEJŠÍ

  • P
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    Core4
  • Klient
    Slovenská sporiteľňa

Rovnaký budget, rovnaké USP produktu, rovnaká cieľovka, rovnaký influencer. To sú karty, s ktorými sme mali prekonať číselne najúspešnejšiu kampaň na Space účty z roku 2016. Otázkou preto bolo, kam sa dá kampaň posunúť. A keďže predtým sme o obľúbenosti Space účtu LEN hovorili, v novej kampani sme sa ju rozhodli DOKÁZAŤ. Úspech komunikácie z roku 2016 nielen zopakovali, ale výrazne prekročili. Spontánnu znalosť účtov sme prekonali o 23 %, podporenú znalosť o 15 %, počet unikátnych návštev kampaňovej landing page sme oproti stanovenému cieľu navýšili o 14% a dosiahli sme o 29 % vyšší počet organických vzhliadnutí videí než bol cieľ. Toto všetko sa nám podarilo už po 6-tich mesiacoch kampane, počas ktorých sme vyprodukovali 4 kampaňové videá.

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné

Sekundárny cieľ kampane:

views

Popis mediálnej kampane:

Space účet dokazoval mladým, prečo je najobľúbenejší, naprieč viacerými kanálmi. Vzhľadom na charakter CS bol najafinitnejší online s fokusom na Youtube, Facebook a Instagram. Komunikáciu dopĺňal OOH.

ČÍSELNE NAJÚSPEŠNEJŠIU KOMUNIKÁCIU SPACE ÚČTOV Z ROKA 2016 SME NIELEN ZOPAKOVALI, ALE VÝRAZNE PREKROČILI

V porovnaní s kampaňou v roku 2016 sme kampaňou 2017 dosiahli:
*všetky výsledky sú uvádzané za 6 mesiacov trvania kampane
• Nárast spontánnej znalosti produktu Space účty – o 23 %
• Nárast podporenej znalosti produktu Space účty – o 15 %

*výsledky po 6-tich mesiacoch trvania kampane

Navyše,
• Organické vzhliadnutia online videí oproti stanovenému cieľu sme navýšili o 29 %. (vo výsledku ich bolo 478 559)
• Počet unikátnych návštev kampaňovej landing page sme oproti stanovenému cieľu navýšili o 14% (vo výsledku ich bolo 228 649)
*výsledky po 6-tich mesiacoch trvania kampane

Dôkazom väčšej obľúbenosti videí 2017 bola aj ich vyššia dopozerateľnosť oproti videám z minulého roka:
• Priemerná dopozerateľnosť Space videí v roku 2016: 13,68 %
• Priemerná dopozerateľnosť Space videí v roku 2017: 16,54 %

*výsledky po 6-tich mesiacoch trvania kampane

Toto všetko sa nám podarilo s rovnakým budgetom, rovnakým USP účtov a rovnakým influencerom. Úspech komunikácie 2017, preto nevyplýval z použitia youtubera, ale zo správne zvolenej stratégie.
Pretože tá už nestavala na humore, ale na reálnej pomoci mladým .

Kampaň zaujala natoľko, že cieľovka si reklamné videá sama pýtala. Pochválil ju aj Exploited, druhý najrelevantnejší youtuber pre našu cieľovku – ktorý, mimochodom, pracoval pre konkurenčnú banku.

Trvanie kampane:

Marec 2017 - August 2017

Typ kampane:

Integrovaná