HOUSE OF DA VINCI LAUNCH

  • P
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    This is LOCCO
  • Klient
    Blue Brain Games

Malému nezávislému developerskému štúdiu zo Slovenska sme pomohli launchnúť hru a postupne vyzbierať 60tis libier na Kickstarteri a dostať sa na no.1 miesto v 10 krajinách sveta na AppStore.

Nezávislú hru od neznámeho herného štúdia z malého slovenska sa nám podarilo dostať na prvé miesta itunes v 15 krajinách a poraziť tak gigantov ako EA či Activision so zlomkom ich budgetu. Dosiahli sme to vďaka dobrému timingu, premyslenej crowdfunding kampani a presnej stratégii ako sa dostať na FEATURED pozície v AppStoroch a Google Play.

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné - Dostat se medzi top 10 na itunes, vybudovat awareness, ziskat 17 000 download za prvni tyden kampane

Sekundárny cieľ kampane:

iné - Ziskani recenzi

Popis mediálnej kampane:

Prvni faze hero video a webclick formáty pro získání backerow na Kickstarteri, Další fáze budování awareness pŕed spuštění hry pomocí krátkých teasovacích videí. Třetí fáze výkonnostní marketing na Facebooku zaměřený na stažení aplikace

Trvanie kampane:

maj 2016 - august 2017

Typ kampane:

Online