JEDNOTKOU NA TRHU VĎAKA ONLINE MARKETINGU

  • P
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    Pizza SEO
  • Klient
    Tatranskyprofil.eu

Klient, ktorý do marketingu takmer vôbec neinvestuje, sa rozhodol investovať do online v nevšednom segmente predaja "hobby" stavebného materiálu. Podmienkou bol dôkaz toho, že sa mu investícia do online marketingu naozaj oplatí.

Google Adwords kmapaň a SEO sme nastavili tak, aby sme zabezpečili výrazný rast počtu objednávok a dokázali tak výnosy z online škálovať tak rýchlo, ako to pôjde.

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné - Leady

Sekundárny cieľ kampane:

iné - Cena za konverziu

Popis mediálnej kampane:

Google AdWords search a remarketingová kampaň v Google Display Network. Inovatívna štruktúra kampane nastavená pre rýchly rast podielu online - podľa typov zhody kľúčových slov:

1. „Exact match“ kampaň cieli na presné znenie vyhľadávacích dopytov, o ktorých vieme, že fungujú. Táto kampaň má neobmedzený rozpočet, lebo vieme, že bude mať určite pozitívnu návratnosť investícií.

2. „Modifier match“ kampaň cieli na spojenia všeobecnej frázy (napr. „tatranský profil“) a midifieru (napr. „doprava zadarmo“). Používame ju na hľadanie nových príležitostí. Na základe počtu vyhľadávaní AdWords navrhuje nové slovné spojenia, ktoré potom postupne presúvame do „Exact match“ kamapane a vylúčime s modifier match. Tak škálujeme kampaň, ktorá má zaručene pozitívny ROAS (Return Of Advertising Spend).

Okrem toho používame skript pre automatizovanú úpravu bidu, ktorý v najvýkonnejšie dni a hodiny zabezpečuje, že reklama klienta sa zobrazuje na 100% a nepricádzame tak o možné zobrazenia a leady.

Pre klienta tiež pracujeme na priebežnej optimalizácii pre vyhľadávače (SEO). Na základe analýzy vyhľadávacích dopytov tvoríme na webe klienta články, ktoré sú nie len užitočné, ale generujú aj o 120% viac organickej návštevnosti.

Výsledkom za rok 2017 sú:
- 3 368 leadov
- 4,86 €/lead
- zvýšenie obratu firmy zo 600 000 EUR na 900 000 EUR

Trvanie kampane:

Január 2017 - December 2017

Typ kampane:

Online