PORAZ HAMŠÍKA CEZ MESSENGER

  • P
  • I
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Slovenská sporiteľňa

Druhá najlepšia Mobile kampaň roka podľa magazínu Stratégie!

Zadanie:
Slovenská sporiteľňa ako partner Slovenského futbalového zväzu pravidelne dáva fanúšikom možnosť získať vo Facebook súťažiach lístky na zápasy reprezentácie. Teraz to však chcela urobiť trochu originálnejšie.

Riešenie:
Využili sme skrytú hru v aplikácii Facebook Messenger a vytvorili výzvu – Poraz Hamšíka a vyhraj lístky na futbal. Stačilo banke poslať emoji futbalovej lopty, kliknúť na ňu, a v tom sa spustila tajná hra, v ktorej mohli virtuálne súťažiť s legendou slovenského futbalu.

Poraz Hamšíka cez Messenger v číslach:
Ako prví na svete sme využili doteraz nikdy nepoužitú mechaniku pre Facebook súťaž a vytvorili sme tak hernú kampaň bez toho, aby sme museli programovať hru.
Za 8 dní sa do hry zapojilo 2300 ľudí
Hráči nám poslali viac ako 7700 emoji lôpt a odohrali tak desiatky až stovky tisíc hier.
Za pár dní sme získali 600 nových fanúšikov,čo zodpovedá nárastu fanúšikov za viac ako mesiac.
Aj napriek tomu, že cieľom kampane bolo odoslať správu, naše sprievodné video malo 61-tisíc videní a takmer 1000 interakcií.

Toto všetko sa nám podarilo s mediálnym budgetom 385,60 €.

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné - zapojenie do FB súťaže

Sekundárny cieľ kampane:

iné - video videnia

Popis mediálnej kampane:

Ako prví na svete sme využili doteraz nikdy nepoužitú mechaniku pre Facebook súťaž a vytvorili sme tak hernú kampaň bez toho, aby sme museli programovať hru.
Za 8 dní sa do hry zapojilo 2300 ľudí
Hráči nám poslali viac ako 7700 emoji lôpt a odohrali tak desiatky až stovky tisíc hier.
Za pár dní sme získali 600 nových fanúšikov,čo zodpovedá nárastu fanúšikov za viac ako mesiac.
Aj napriek tomu, že cieľom kampane bolo odoslať správu, naše sprievodné video malo 61-tisíc videní a takmer 1000 interakcií.

Toto všetko sa nám podarilo s mediálnym budgetom 385,60 €

Trvanie kampane:

20.9.-28.9.2017

Typ kampane:

Online