ROZPRÁVKARI

  • P
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    THIS IS LOCCO
  • Klient
    Rozprávkari

Pomocou dobre premyslenej crowdfundingovej kampane, orientácie na silnú komunitu a efektívneho remarketingového plánovania sa nám podarilo s minimálnym mediálnym budgetom dostať hobby projekt medzi najúspešnejšie slovenské stolové hry. Kartovú hru ktorú vymyslel otec svojej dcére sme s minimálnym budgetom dostali medzi ľudí, vytvorili úspešnú crowdfundingovú kampaň a dostali na pulti popredných retailerov

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné - Uspesne splneni start lub kampane

Sekundárny cieľ kampane:

iné - Awareness

Popis mediálnej kampane:

1. faze: Hero video na facebooku pre podporu awareness projektu na StartLabe, v dalsich fazich remarektingove formaty s preciznim cilenim.

Trvanie kampane:

november - december 2017

Typ kampane:

Online