SNEAKDATA

  • P
  • I
  • E
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    Digitask
  • Klient
    EASY od Telekomu

Nové dátové balíčky od EASY sme mladým ľuďom predstavili ako kolekciu tenisiek.

Využili sme pritom insighty samotnej sneaker komunity a kanály, ktoré sledujú. Komunikovali sme najmä na sociálnych sieťach a microsite, ale launch novej kolekcie prebehol na samostatnom live evente, ktorý mohli ľudia sledovať online.

Na moderované predstavenie nových balíčkov sme využili videomapping vo vlastnej réžii. Ďalším zaujímavým nosičom našej kampane bola špeciálna edícia tenisiek, ktoré pokreslili rôzni slovenskí ilustrátori.
#zivotjeeasy

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

reach

Sekundárny cieľ kampane:

impresie

Popis mediálnej kampane:

Mediálna stratégia:
Teasing - FB stránka EASY, Majk Spirit, Sneakavenue, Daybyme, microsite sneakdata.sk
Event + online livestream
Sociálne siete (FB, IG, Youtube)

Výsledky:
20 904 - divákov livestreamu
118 040 impresií
37-násobne vyšší reach FB page Easy ako v bežný deň

Trvanie kampane:

2 mesiace

Typ kampane:

Integrovaná