ZLATÁ PIVNÁ ŠTAFETA

  • P
  • I
  • E
  • Digital Pie 2018
  • Autor
    Wiktor Leo Burnett
  • Klient
    Heineken Slovensko - Zlatý Bažant

Z uvedenia zimného špeciálu IPA sme urobili pivnú udalosť sezóny. Prepojili sme autentický svet krčiem s online-om a v jeden večer sme pozvali na IPU CELÉ SLOVENSKO!
IPA jeden večer stačil na to, aby sme naraz celému Slovensku predstavili špeciál Zlatého Bažanta. IPA jeden pub, aby sme vyzbierali stovky fotiek a IPA jeden status, aby sme získali tisíce komentárov.

Dodatočné informácie pre performance kategóriu

Primárny cieľ kampane:

iné - Objem predaja (cieľom kampane bolo pri výrazne nižšej mediálnej investícii dosiahnuť rovnaký objem predaja ako pri uvedení predchádzajúceho špeciálu)

Popis mediálnej kampane:

V časti pozývania ľudí na event sme nasadili geolokalizované Youtube bumper Ads a displejové formáty. Okrem toho sme založili na Facebooku event a pozývali naň ľudí promovanými postmi na profile Zlatého Bažanta. Počas eventu sme už využívali iba livestream a hlasovací post vo facebook evente.

Trvanie kampane:

14. - 27. 10. 2016

Typ kampane:

Integrovaná