Študentská kampaň

  • p Strieborný PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Performics, ZenithMedia Slovenko, kreatívna agentúra: Locco
  • Klient
    Tatra banka
  • Podkategórie
    Strieborný PIE
    • Performance
    • Campaign
    • Social media, Influencer

Hlavným komunikačným cieľom bolo posilnenie dominantnej pozície v študentskom segmente s dôrazom na digitálne otvorenie účtu cez mobilnú aplikáciu. Tak ako počas predošlých 10 rokov sme oslovovali cieľovú skupinu študenti, ktorí navštevujú strednú alebo vysokú školu vo veku 15-26 rokov. Okrem štandardného, širokého cielenia sme využívali aj remarketingové zoznamy a Exponea publiká na oslovenie existujúcich zákazníkov. V akvizičnej aj awarenss línii sme využívali a testovali štandardné formáty ako aj nové formáty. V rámci netradičných platformách, ktoré boli blízke mladej cieľovej skupine, sme využili Tik Tok, Snapchat, Spotify, Adcolony. Zo všetkých 11 influencerských spoluprác Exploited dokázal pretaviť svoj obsah aj do konverzií a z influencerských spoluprác doručil až 50% leadov. Stratégia zameraná na výkon sa prejavila aj na obchodných výsledkoch. Cieľ otvorených účtov počas kampane sme naplnili na 127% s nárastom market share-u o 6%.