Tatra Academy – Hudba platí všade

  • i
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    PS:Digital
  • Klient
    Tatra banka

Hudba je univerzálny jazyk, vďaka ktorému sa nám v roku 2018 podarilo v kampani na Tatra Academy osloviť tak širokú cieľovku, ako sú čerství 15-roční stredoškoláci a už ostrieľaní 25-roční, čoskoro absolventi. Aby sme však obsiahli čo najviac mladých s ich rôznorodými hudobnými preferenciami, za sprievodcu kampane sme si tentoraz nezvolili konkrétneho interpreta, ale dídžeja.

KEY MESSAGE kampane znel – Hudba platí všade.
Okrem toho, že je to jednoducho pravda, rozhodli sme sa to mladým potvrdiť aj tým, že sme im vymysleli špeciálnu výhru – koncert obľúbeného interpreta kdekoľvek na svete, a natočili im s DJom EKG video, kvôli ktorému sme obleteli celý svet za 11 dní, čím KEY MESSAGE získal úplne nový rozmer.

Výsledkom je nielen drvivý počet pozitívnych komentárov, vysoko pozitívne vnímaná kampaň zo strany mladých, ale aj prekonaný cieľ v počte otvorených účtov na 117 %.