-
AutorTHIS IS LOCCO
-
KlientKaufland Slovensko
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Video
Dostať sa na majstrovstvá sveta, to nie je sen iba hokejových fanúšikov, ale aj samotných hokejistov, pre ktorých ide často o najvyššiu métu ich hokejovej kariéry. Práve na tomto insighte je založená idea novej kampane Kauflandu na súťaž o zájazd do aktuálneho dejiska majstrovstiev – lotyšskej Rigy – a o ďalšie hokejové ceny.
Hlavnú postavu trénera si zahral slovenský herec Roman Fratrič a mladí hokejisti sú v úlohe komparzu. V spote sa ocitáme na začiatku tréningu, keď tréner zisťuje, že veľká časť jeho zverencov si namiesto tréningu odskočila do Kauflandu. Ako zisťuje, má to svoj dôvod – veď na majstrovstvá sa dostanú ľahšie s Kaufland Card. Stačí nakúpiť za 20 eur.