Vianočné tepláky pravého kávičkára

  • p
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Baliarne obchodu Poprad a.s.

Popradská káva patrí k najmenším mediálnym spenderom kávového segmentu. Keďže si nemôžeme dovoliť masívne ATL kampane, potrebujeme hľadať koncepty na social media, ktoré budú zaujímavé pre kávičkárov a budú sa organicky šíriť. Obdobie nákupu vianočných zásob je pre nás veľmi dôležité, preto sme vytvorili jednoduchú ideu vianočných teplákov, ktorý jednoducho šírili hodnoty značky. Vďaka funčknej mechanike a správnej mediálnej podpore s výškou 1200eur sme zasiahli 639 595 užívateľov, získali 12 013 interakcií a 120 906 videní videa s dopozerateľnosťou 11,4%. V konkurencii kávého segmentu sa naše dva príspevky dostali medzi TOP 5 príspevkov s najvyšším počtom interakcií za celý rok.