-
AutorZaraguza
-
KlientBaliarne obchodu, a.s. Poprad
-
Podkategórie
Shortlist
- Execution
- Social media
Popradskú kávu sme spojili s netypickou témou pre kávový svet a ukázali Popradskú kávu ako značku, ktorá je skutočne slovenská a rozumie Slovákom.
Slovenskosť, to sú hory, a dnes vieme, že turistika sa preniesla do digitálu. Preto sme pre turistov sme vytvorili Turistický set pravého kávičkára a dali im tipy na túry. Tie si vychutnajú ešte viac, ak si zbalia aj Popradskú kávu. Koncept prerazil na FB, IG a navyše sa nám podarilo fantasticky odpáliť komunikáciu na TikToku.
Kampaň sa v odlišných prevedeniach ocitla nielen štandardne na FB či Instagrame, ale dobyla aj TikTok s viac ako 590 000 videniami. Ľudia si mohli set pravého kávičkára kúpiť na e-shope a vidieť, ako s ním chodia po Slovensku rôzni influenceri.