Zdvojnásobenie predaja cez web a appku na linke Bratislava – Viedeň

  • p
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Ján Laurenčík, Katarína Duníková (Basta digital)
  • Klient
    Slovak Lines, a.s.

Slovak Lines je jedným z najvýznamnejších poskytovateľov verejnej dopravy na Slovensku. Spolu so svojim väčšinovým vlastníkom HB Reavis je Slovak Lines súčasťou priemyselného inovačného klastra a pracuje na zavedení smart mobility riešení do dennodennej reality cestovania. Od inovačného tímu v Slovak Lines sme dostali za úlohu zvýšiť predaj lístkov na ich vlajkovej linke Bratislava – Viedeň a zvýšiť komfort a efektivitu pri ich nakupovaní – cez refreshnutý web a novú mobilnú aplikáciu. Vediac, že zákazník nerozmýšľa nad výberom konkrétneho dopravcu týždne pred plánovanou cestou do alebo z Viedne alebo Schwechatu, sme sa pokúsili dostať mu pred oči práve vo chvíľach, keď si kupuje lístok alebo plánuje cestu. Web Slovak Lines na vás vyskočí vždy keď hľadáte možnosti dopravy do Viedne. Mobilná aplikácia sa vám ponúkne hneď po vystúpení z lietadla na Schwechate. A výsledok? Cez web a mobilnú aplikáciu bola kúpená viac ako polovica lístkov, čo je v porovnaní s januárom 2017 100%-ný nárast.