-
AutorPS:Digital
-
KlientIKAR, a.s.
-
Podkategórie
Touto vianočnou kampaňou sme predstavili nielen tipy na nové knihy od IKARu, ale vzdali sme aj hold všetkým čitateľským typom.
V úvodnej fáze sme si urobili online prieskum, v ktorom sme zistili, koľko rôznych čitateľských typov (darovačov, vyberačov, zberačov, či prežívačov) na Slovensku máme. Dáta sme následne použili v online kampani ako call-to-action pre ďalšiu interakciu v rámci kampane.
V prieskume sme zistili aj rôzne iné zaujímavosti o čitateľských návykoch Slovákov (napr: ako často knihy kupujú, čítajú, darujú, podľa čoho si knihy vyberajú …) a tieto dáta sme využili v natívnom obsahu a PR v rámci kampane. Po vyhodnotení prieskumu sme na webe aj na sociálnych sieťach predstavili knižné tipy na vianočné darčeky, ktoré zodpovedajú daným typom čitateľov.
