Deti v núdzi musí byť vidieť

  • i Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Respect APP / SKPR Strategies
  • Klient
    Úsmev ako dar
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Social media

Deti v núdzi, ktoré ohrozuje chudoba, potrebujú pomoc všetkých z nás. Nie je ich však vidieť. Ľudia o nich často, nevedia. Aby sme to zmenili, využili sme trend, že celebritní rodičia ako napríklad Sajfa, Rytmus či Gáboríkovci zakrývajú svojim deťom tváre. Kampaň sme odštartovali spoluprácou so Sajfom, ktorý rozvíril diskusiu. Nasledovali ďalšie známe osobnosti, ktoré zakrývajú svoje deti. Bodku za kampaňou sme dali vyhotovení AR filtra, ktorý celebritným rodičom pomôže udržovať ich deti inkognito nie len na fotkách (čo robili doteraz), ale aj vo videách, s čím mali doteraz problém.