-
AutorONLINE TORO advertising, s.r.o.
-
KlientZSE: Západoslovenská energetika, a.s.
-
Podkategórie
Do roku 2022 sme predpokladali nárast dopytov a trendu vyhľadávania fotovoltiky, solárnych kolektorov, obnoviteľnej energie a možnosť zdražovania energií.
Výzva:
Dôsledná príprava stratégie, pomocou ktorej nebude klient získavať len lineárne viac návštev na web zo zvýšeného trendu vyhľadávaní, ale web zse.sk sa bude zobrazovať s viacerými stránkami na jednotlivé kľúčové slová v organických výsledkoch Google, tým pádom získa exponenciálne vyššiu návštevnosť na webe.
Ciele:
– nárast návštevnosti stránky o 40% v porovnaní s rokom 2021
– nárast predaja fotovoltických panelov o 30%
– získať o 30% vyšší nárast zobrazenia stránok zse.sk s fotovoltickým a solárnym segmentom v Google ako zvýšenie samotného priemerného počtu vyhľadávaní definovaného Google Ads za rok 2022.
Výsledky:
– 470% nárast návštev na zse.sk z Google
– 3x vyšší (205% nárast) predaj fotovoltických panelov oproti minulému roku 2021.
– 100% nárast zobrazenia stránok zse.sk s fotovoltikou vs nárast priemerného vyhľadávania daných výrazov z Google Ads.





