-
AutorBasta digital
-
KlientOMV Slovensko, s.r.o.
-
Podkategórie
Shortlist
- Performance
- Campaign
Zlatý PIE
- Performance
- B2B
Väčšina kampaní na pohonné hmoty je zameraná na B2C, čiže bežných motoristov. Ale… Je možné cez digitál rentabilne získavať B2B zákazníkov, čiže firmy s flotilami firemných áut?
O 345 % viac nových dopytov z firiem oproti predošlému roku pre OMV vďaka výlučne digitálnej kampani je dôkazom, že áno!
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/7768-BD-CS-OMV_14_16.9-768x432.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/1307-BD-CS-OMV_03_16.9-768x432.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/6586-BD-CS-OMV_07_16.9-768x432.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/8479-BD-CS-OMV_10_16.9-768x432.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/5472-BD-CS-OMV_05-3_16.9-768x432.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/9492-BD-CS-OMV_05-2_16.9-768x432.png)