Ako stratégia, SEO a obsah na webe naštartovali Carbi

  • p
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    Visibility
  • Klient
    Carbi
  • Podkategórie

CARBI je spoločnosť, ktorá sa venuje poskytovaniu služieb v oblasti predaja a kúpy jazdených vozidiel, no nie je autobazár. Našu spoluprácu sme zahájili v roku 2021, kedy sme začali pracovať na komplexnom SEO a content projekte s cieľom posilniť organickú návštevnosť a viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania.

V úvodných fázach projektu sme pripravili analýzy a vytvorili dlhodobú digitálnu stratégiu. Následne sme sa venovali detailnej on-page aj off-page optimalizácii a pravidelnému vytváraniu viacerých druhov obsahu. Vďaka tejto systematickej práci sme dosiahli v roku 2023 mimoriadne výsledky:

Zaznamenali sme o 70 000 organických návštev viac ako v roku 2022. Organika sa stala najsilnejším kanálom, ktorý priťahoval návštevníkov nielen na informačný obsah a stránky služieb, ale klientovi priniesol aj 115 % medziročný nárast hlavných konverzií.