-
AutorRIESENIA
-
KlientACAN, S.R.O.
-
Podkategórie
Zlatý PIE
- Performance
- Campaign
Strieborný PIE
- Performance
- e-commerce / Shopping
Alko90 je B2B a B2C e-shop s prémiovým alkoholom, ktorý sa za posledné 3 roky vypracoval do top trojky online predajcov alkoholu na Slovensku.
Napriek rýchlemu rastu v Alko90.sk cítili, že ich kampane nedosahujú ideálne výsledky a návratnosti investícií a boli presvedčení o tom, že prichádzajú o značný objem obratov. Oslovili nás s tým, že chcú dosiahnuť minimálne 25% medziročný nárast B2C obratu z online predaja a to v porovnaní s rokom, kedy kvôli karanténam a zavretým obchodom zažíval e-commerce najväčšie rasty.
Pustili sme sa do práce na všetkých frontoch – od úprav a pridania nových funkcionalít na e-shope, cez kompletnú zmenu štruktúry a cielení kampaní v Google Ads a Meta Ads, či cez zapojenie automatizácií kampaní a optimalizáciu na maržovosť, až po zavedenie personalizovanej komunikácie s existujúcimi klientmi.
Vo výsledku sme dosiahli 52% rast obratu a 87% rast marže z obratu. A to v roku, kedy celý e-commerce trh na Slovensku klesol o 13%.
Tomu sa hovorí výsledok!