Budovanie novej identity značky Pierre Baguette na sociálnych sieťach

  • e
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    MullenLowe GGK s. r. o.
  • Klient
    Fekollini s.r.o.
  • Podkategórie

Náš primárny cieľ pri návrhu novej identity značky Pierre Baguette na sociálnych sieťach bol odlíšiť sa, upriamiť pozornosť na produkty a zaujať mladé, potenciálne nové publikum.

Pri redizajne sme zvolili vizuálnu cestu minimalizmu. Zabezpečuje to paleta sviežich farieb a výrazná typografia. Táto kombinácia zaisťuje rozpoznateľnosť, ale aj viditeľnosť obsahu vo feede. Zachováva maximálnu konzistenciu a necháva priestor na kreativitu.

Nastavená vizualita si vyžaduje vlastnú fotoprodukciu a detailnú postprodukciu v tej najvyššej kvalite. Z toho ťažíme aj pri motion dizajne, ktorý využívame pri tvorbe postov a stories, tak aby sme podporili hravosť obsahu.

Každý vizuál má samostatnú výpovednú hodnotu, no zároveň funguje a dopĺňa komplexný pocit z vizuálnej komunikácie značky Pierre Baguette. Podstatné ale je, že fanúšikovia reagujú pozitívne a zdieľanie obsahu narástlo za 7 mesiacov o 165 %.