Fotovoltika a SEO majú dve veci spoločné. Sú dobrou a návratnou investíciou.

  • p
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    ONLINE TORO advertising, s.r.o.
  • Klient
    ZSE: Západoslovenská energetika, a.s.
  • Podkategórie

Do roku 2022 sme predpokladali nárast dopytov a trendu vyhľadávania fotovoltiky, solárnych kolektorov, obnoviteľnej energie a možnosť zdražovania energií.

Výzva:
Dôsledná príprava stratégie, pomocou ktorej nebude klient získavať len lineárne viac návštev na web zo zvýšeného trendu vyhľadávaní, ale web zse.sk sa bude zobrazovať s viacerými stránkami na jednotlivé kľúčové slová v organických výsledkoch Google, tým pádom získa exponenciálne vyššiu návštevnosť na webe.

Ciele:
– nárast návštevnosti stránky o 40% v porovnaní s rokom 2021
– nárast predaja fotovoltických panelov o 30%
– získať o 30% vyšší nárast zobrazenia stránok zse.sk s fotovoltickým a solárnym segmentom v Google ako zvýšenie samotného priemerného počtu vyhľadávaní definovaného Google Ads za rok 2022.

Výsledky:
– 470% nárast návštev na zse.sk z Google
– 3x vyšší (205% nárast) predaj fotovoltických panelov oproti minulému roku 2021.
– 100% nárast zobrazenia stránok zse.sk s fotovoltikou vs nárast priemerného vyhľadávania daných výrazov z Google Ads.