-
AutorKAPA Studio
-
KlientMelody
-
Podkategórie
V dôsledku pandémie sa mnoho konkurentov, ktorí dovtedy fungovali len ako lokálna kamenná predajňa, presunulo do online prostredia. Snažili sme sa preto stabilizovať postavenie v online priestore a maximalizovať zisk z predaja. Cieľom aplikovanej optimalizácie online reklamy bola maximalizácia zisku pri minimálnom zvýšení nákladov na reklamu.
Výzvy:
Zvýšiť predaj produktov s vyššou maržou pri zachovaní tržieb a minimálnom zvýšení nákladov na reklamu.
Riešenie:
Úprava webovej stránky najmä z vizuálneho hľadiska a hľadiska UX/UI.
Zmena spôsobu komunikácie na Facebooku prostredníctvom príspevkov.
Zmena spôsobu stratégie bidovania na Heureke a Google Ads.
Optimalizácia a zaradenie produktov do skupín na základe marže.
Výsledky:
Medziročný nárast zisku o +46 %, obratu o +27 % pri náraste nákladov na reklamu iba o +6 %.



