-
AutorPromiseo
-
KlientEstilofina
-
Podkategórie
Shortlist
- Performance
- E-commerce / Shopping
Zvýšiť predaj a zároveň zefektívniť marketingové investície? S touto výzvou sa stretla Estilofina, ktorá hľadala spôsob, ako rásť a zároveň optimalizovať marketingové náklady. Riešením bola radikálna zmena stratégie, a to prechod na automatizáciu a dátovo riadené rozhodovanie.
Kľúčové bolo získať dôveru klienta, eliminovať zbytočný mikromanažment a minimalizovať manuálne zásahy do kampaní. Prvým krokom bola práca s očakávaniami – zavedenie zmien mohlo krátkodobo ovplyvniť výsledky, na čo sme klienta pripravili, keďže algoritmy sa museli prispôsobiť novému nastaveniu. Napriek tomu kampane prinášali rast už od prvého mesiaca, keďže sme sa sústredili výlučne na výkonné formáty a kanály.
Výsledkom bolo 40 % zvýšenie obratu pri rovnakom rozpočte na Google Ads a miernom navýšení výdavkov na Meta Ads. Vypnutím slabšie performujúcich kanálov sa podarilo znížiť marketingové náklady o 32 % a udržať PNO na úrovni 10 %, čo robí kampaň finančne vysoko efektívnou.
