Neskúsiš, nevieš

  • e Strieborný PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Slovenská sporiteľňa
  • Podkategórie
    Strieborný PIE
    • Execution
    • Art Direction / Design

Ašpiratívne, trendy, lákavo, vyleštene. Takto chce komunikovať každá značka. Čo sa stane potom? Všetko sa zlieva, podobá a nerezonuje.
Výzvou bolo pripraviť komunikáciu na mladých (15 – 26 r.) tak, aby si ju všimli, na ponuku zareagovali a zakladali účty.
A tak sme to ukázali ako žiadna iná značka. V rámci konceptu Neskúsiš, nevieš sme zobrazovali bizarné situácie, v ktorých sa mladí ocitajú. Ikonické situácie – dojenie a mullet – sme rozrábali na desiatky kreatív. Potrebovali sme niečo, čo nemajú ani najbohatšie fotobanky. Dojenie kravy v podaní týpka s fresh dripom (fresh drip = dobre oblečený) či partičku moderne nastajlovaých mladých ľudí, ktorí si robia na hlave mulletov (mullet = účes a lá jágr). Už samotné situácie vylučovali prvoplánový a naleštený prístup.
Pre výnimočné vizuály sme sa spojili s áčkovým fashion fotografom Peťom Spurným. A aj vďaka tomu otvorila SLSP v roku 2022 historicky najviac účtov pre mladých cez online kanály. Oproti roku 2022 to bol 3-násobný nárast.