Nespokojní zamestnanci Kauflandu

  • i e Zlatý PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    THIS IS LOCCO
  • Klient
    Kaufland Slovensko
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Idea
    • Campaign
    • Video
    • Execution
    • Video

Veggie produkty sú téma reklamne prežutá na tisíc spôsobov. Ich hrdinovia sú zväčša krásni mladí ľudia so zdravým životným štýlom…
Rad Take it Veggie od Kauflandu sme sa však rozhodli komunikovať úplne inak. A našou hrdinkou sa stala žena, ktorej sa trend vegetariánstva dotýka najviac. A vôbec nie pozitívne. Aj napriek tomu, že sme otvorili tému, ktorá má potenciál rozdeľovať, v komentároch sa to neprejavilo – naopak, humor ľudí spojil.
Mäsiarka tak veľmi úspešne odštartovala náš koncept nespokojných zamestnancov Kauflandu.
Pokračovali sme SBS-károm, ktorý nemá koho kontrolovať, lebo kradnúť už netreba– aj zlodeji šetria s Kaufland Card. A ľudí bavil aj dokladač tovaru, ktorý má zasa problém s K bio výrobkami.