-
Autorptagroup
-
KlientFauna Hradil
-
Podkategórie
Shortlist
- Performance
- E-commerce / Shopping
Náš klient Fauna Hradil podniká v Čechách vo veľmi špecifickom segmente s krmivami pre zvieratá, pričom sa zameriava najmä na vtáky.
Oslovil nás s jasným cieľom:
„Potřeboval bych zvednout měsíční tržby alespoň o 30% při ROAS nejméně 500%“
Na základe úvodného auditu sme zistili, že kľúčové bude aby sme sa zamerali na vybraný tovar a tiež lokality.
V rámci stratégie sme využili výkonnostné kanály ako Google Ads, či Sklik, ktoré sme dopĺňali Facebookom a Heurekou či Zboží.cz.
Jednou z kľúčových vecí kampane bol náš interný nástroj „performance optimalizátor“, vďaka ktorému sme boli schopní vyťažiť z kampaní maximálnu efektivitu.
Čo sa teda podarilo?
Tržby sa nám podarilo medziročne zvýšiť o 130% a stanovený 500% ROAS sme prekonali niekoľkonásobne, keď v Novembri sa nám podarilo dosiahnuť až 2577%.
A to najdôležitejšie?
Klient nám pred koncom roka oznámil, že môžme s rozpočtom opäť tlačiť do kampaní, nakoľko si zaobstaral nový sklad a je pripravený na ďalší nával objednávok.

