Nový sklad na základe PPC kampaní?

  • p Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    ptagroup
  • Klient
    Fauna Hradil
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Performance
    • E-commerce / Shopping

Náš klient Fauna Hradil podniká v Čechách vo veľmi špecifickom segmente s krmivami pre zvieratá, pričom sa zameriava najmä na vtáky.

Oslovil nás s jasným cieľom:
„Potřeboval bych zvednout měsíční tržby alespoň o 30% při ROAS nejméně 500%“

Na základe úvodného auditu sme zistili, že kľúčové bude aby sme sa zamerali na vybraný tovar a tiež lokality.

V rámci stratégie sme využili výkonnostné kanály ako Google Ads, či Sklik, ktoré sme dopĺňali Facebookom a Heurekou či Zboží.cz.
Jednou z kľúčových vecí kampane bol náš interný nástroj „performance optimalizátor“, vďaka ktorému sme boli schopní vyťažiť z kampaní maximálnu efektivitu.

Čo sa teda podarilo?

Tržby sa nám podarilo medziročne zvýšiť o 130% a stanovený 500% ROAS sme prekonali niekoľkonásobne, keď v Novembri sa nám podarilo dosiahnuť až 2577%.

A to najdôležitejšie?
Klient nám pred koncom roka oznámil, že môžme s rozpočtom opäť tlačiť do kampaní, nakoľko si zaobstaral nový sklad a je pripravený na ďalší nával objednávok.