Podravka do vrecka

  • i Bronzový PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Hype
  • Klient
    Podravka
  • Podkategórie
    Bronzový PIE
    • Idea
    • Influencer

Ako dostať Podravku zo špajzí našich (starých) mám do dynamického života mladej generácie?

V kampani zameranej na mladých sme ju zbavili nálepky tradičnej značky a ukázali, že s Podravkou si dochutia všetko presne k svojmu štýlu – nech sú kdekoľvek. Navrhli sme prvé Podravka ochucovadlo do vrecka, do komunikácie vniesli svieži jazyk a štýlové vizuály a namiešali mix starostlivo vybraných influencerov, ktorí ľudí bavili contentom v štýle ich vlastnom.

Vďaka tomu sme netradične oslovili nové publikum, organicky získali viac ako 4,4 milióna zhliadnutí a státisíce interakcií a dokázali, že Podravka je po chuti všetkým generáciám.