RytmusShopping (online campaign)

  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Zaraguza
  • Klient
    Rexona
  • Podkategórie

Rexona predstavila minulý rok novinku: antiperspirant Rexona Active Shield. Zatiaľ čo ostatné reklamy na antiperspiranty sa pozerajú na potenie negatívne, my sme ho oslavovali, a urobili si srandu z tých, ktorí sa nepotia. Keďže potenie je sexy, vymysleli sme sériu nových, vymyslených produktov. Tie sme predstavili v online videu s Rytmusom. V rámci kampane sme pripravili aj Mobilný pachometer – keď ste zavolali na tel. č. vo videu, Rytmus vám povedal, ako veľmi smrdíte. Efekt Rexony sme ukázali aj v hacknutom live videu, v ktorom robil Rytmus 2 hodiny kliky a vôbec sa nespotil. Aj vďaka tomu mala kampaň milióny videní a zvýšila predaje o desiatky percent.