SEO pre SME.sk

  • p Zlatý PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Mikuláš Prokop, Freelance SEO Consultant
  • Klient
    Petit Press, a.s.
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Performance
    • SEO

Voľby sú pre SME najdôležitejšou udalosťou roka, počas ktorej môže web zasiahnuť nových používateľov, zvýšiť tržby z reklamy a počet predplatiteľov.

Vďaka precíznej príprave a auto-generovanému obsahu sa nám v Googli podarilo eliminovať konkurenciu (CTR pri TOP keywords bolo na úrovni 60 – 70 %) a vďaka SEO dosiahnuť rekordné čísla v návštevnosti webu.

Organická návštevnosť na volebných stránkach tvorila až 73 % všetkých návštev počas najsilnejšieho víkendu v histórii SME.

Volebné stránky zaznamenali dokopy 34 miliónov org. zobrazení, čo je o 183 % viac ako pri posledných komunálnych voľbách (ak k voľbám 2018 pripočítame aj VÚC 2017, tak je to nárast o 173 %).

Vyššia návštevnosť = vyššie zisky z reklamy.

Tržby vydavateľstva boli o 35 % vyššie počas volebného mesiaca ako počas zvyšku roka. Počas tohto mesiaca tiež pribudlo 311 nových predplatiteľov (počas volieb 2018 ubudlo 362).

Auto-generovaný obsah tvoril 14 % všetkých org. návštev a mal lepší engagement ako autorský obsah.