-
AutorVisibility
-
KlientSvet stromčekov
-
Podkategórie
Shortlist
- Performance
- E-commerce / Shopping
Predvianočná sezóna 2024 bola v znamení rozšírenia marketingových aktivít a kanálov ako na domácom, tak aj na piatich zahraničných trhoch. Sezóna 2024 sa niesla v duchu zavedenia automatizácie a umelej inteligencie, ako aj data driven prístupom (segmentácia produktových data feedov na základe priebežných dát) a skúšaní nových reklamných nástrojov (YouTube video builder) a reklamných platforiem (TikTok).
Základom integrovanej kampane bolo animované video nasadené na všetkých šiestich trhoch, prostredníctvom platformy Display & Video 360. Na troch trhoch doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot.
V rámci výkonnostných kampaní sme naplno využívali všetky najvýkonnejšie typy kampaní od Google a META, ako napr. Performance MAX, Google Search a Dynamický remarketing.
Dosiahli sme impozantný medziročný rast tržieb o 350 000 €, rast vyhľadávanosti značky v zahraničí o takmer 19% a to pri vyššej efektivite nákladov ako sa očakávalo.




