Zmena v myslení, revolúcia v číslach: Úspech digitálnej 360° kampane Teach

  • p Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    dabl.; kreatívna agentúra TRIAD
  • Klient
    Teach.sk
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Performance
    • Small budget

Teach.sk je vzdelávacia platforma, ktorá pomáha mladým ľuďom nájsť si kariérnu cestu. V rámci náborovej kampane sme využili komplexný 360° digitálny mix vrátane AI-driven kampane šírenej prostredníctvom platformy TikTok, Google, Meta a RTB, čím sme nielen zvýšili povedomie o značke, ale dosiahli aj rekordný nárast leadov medziročne s priebežným plnením plánu na 220%. Zapojili sme inovatívne formáty bannerov Social2Display v RTB, ako aj dynamické a UGC kreatívy na sociálnych sieťach, ktoré sú aktuálnym trendom. Kampani sa podarilo rozšíriť e-mailovú databázu o 40% a počet kvalitných prihlášok bol o 20% vyšší než minulý rok, a to kampaň stále pretrváva.