ZSE dobýja Google. Obsadzujeme najvyššie pozície

  • p Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    ONLINE TORO advertising, s.r.o.
  • Klient
    ZSE: Západoslovenská energetika, a.s.
  • Podkategórie

Spolupráca s klientom ZSE začala v roku 2020.
V roku 2021 sme dosiahli prvé úspechy a výsledky kampane predčili naše očakávania
V roku 2022 sme boli odhodlaní dosiahnuť stanovené ciele NÁVŠTEVNOSTI webu a LEADOV, a dokonca prekonať minuloročné výsledky.

Ciele pre rok 2022:

– posun nových 20 strategických kľúčových slov do TOP1
– 15% nárast organickej návštevnosti na webe
– 15% nárast leadov, čiže predaja klimatizácií online

Výsledkom ročnej spolupráce bolo:

– návštevnosť webu z Google vzrástla medziročne o 60%: t.j. nárast o 77 215 návštev z organického vyhľadávania
– oproti roku 2020 stúpla návštevnosť webu z organiky takmer 10 násobne
– zvýšenie návštevnosti sa premietlo aj do predaja. ZSE predalo o 570 klimatizácií viac oproti minulému roku 2021. Čo bolo 3x viac (210% nárast) ako v roku 2021.
– na prvú stranu v Google sme dostali celkovo 236 slov, do prvých troch pozícií 153 slov, a v cieli s prvou pozíciou skončilo o 51 kľúčových slov naviac (dokopy ich bolo v TOP1 67).