1500 shades of AB testing

  • p
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    digitask
  • Klient
    innogy Slovensko

S klientom innogy už vyše 2 rokov denne zbierame leady od potenciálnych záujemcov o návštevu innogy Expertov, ktorí ponúkajú energetické poradenstvo.

Po úspešnom roku 2017 sme narazili na problém. Veľkým objemom impresii a intenzívnou komunikáciou sme potenciál slovenského trhu vyčerpali a mesačné počty získaných leadov začali klesať.

Preto sme sa zamysleli nad novou stratégiou, ktorá by želané výsledky priniesla.
Komunikáciu sme postavili na detailnom cielení a rozsiahlom AB testovaní.

Kampane sme postupne segmentovali na čo najmenšie zložky. Testovali sme jednotlivé publiká, pohlavia, vek, záujmy, regióny, remarketingové publiká, formáty, placementy, zariadenia, innogy produkty, wordingy, kreatívy, farby či ročné obdobia.

Počas roka sme otestovali 456 publík. Využili sme až neuveriteľných 1 583 rôznych kombinácii kreatív a publík, ktoré sme na dennej báze optimalizovali.

S klientom sme sa sústredili nie len na samotný zber, ale aj na finančnú hodnotu zobchodovaných leadov.