Ako sme zvýšili predaje z e-shopu

  • p
  • Shortlist
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Performics
  • Klient
    Möbelix Slovensko

Na začiatku spolupráce sme si s klientom stanovili tri hlavné ciele:
Zvýšenie tržieb z online kampaní
Posilnenie značky Mobelix
a zisk z eshopu dostať na úroveň kamenných predajní.
Nastavili sme digitálnu kampaň a jednotlivými krokmi sme dosahovali ciele klienta.
Online stratégia priniesla klientovi navyše 6,3 milióna eur tržieb.
Podarilo sa nám zvýšiť zisk z e-shopu oproti kamenným predajniam.
Precíznou optimalizáciou webu sme zvýšili nárast organickej návštevnosti až o 90 %.
Pomocou linkbuildingu sme zvýšili medziročný obrat z organiky o takmer 35 %.
Zvýšili sme počet uskutočnených transakcií z Google Ads Vyhľadávania.
Pomocou prieskumu Brand Lift sme zistili, že sme predbehli všetku porovnávanú konkurenciu.