Bezkontaktné pusinky

  • i
  • Shortlist
  • Digital Pie 2021
  • Autor
    Kreatívna Dvojica
  • Klient
    Home Bakery

Home Bakery je cukráreň, ktorej 95 % odberateľmi sú kaviarne. Tie však boli v čase pandémie zatvorené a aby cukráreň prežila, musela sa rýchlo preorientovať na B2C segment. Na to, aby sme ju dostali do povedomia verejnosti, sme využili minuloročný deň matiek, ktorý sa niesol v znamení social distancingu. Vymysleli sme preto jedinečný produkt, vďaka ktorému ste mohli dať mame pusinku aj bez toho, aby ste ohrozili jej bezpečnosť. Bezkontaktné pusinky zaujali ľudí natoľko, že sa nechceli spoliehať len na šťastie v súťaži, ale rovno si ich kúpiť. A spolu s nimi aj iné koláče, vďaka čomu cukráreň úspešne prežila najväčšiu krízu.