Destinácia domov

  • p Zlatý PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Respect APP/SKPR
  • Klient
    Úsmev ako dar
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Performance
    • Nonprofit

Úsmev ako dar každoročne spúšťa kampaň na finančnú zbierku pre deti a rodiny v núdzi. Na ťažkú situáciu tých, ktorým hrozí strata bývania sme tentokrát upozornili skrz jednu z najobľúbenejších aktivít a tém na sociálnych sieťach. Cestovanie. Na základe dát od Úsmevu ako dar sme ale upozornili, že vysnívanou destináciou mnohých rodín na Slovensku nie sú exotické destinácie, ale obyčajný domov. Ideu tiež podporil reálny príbeh rodiny prespávajúcej v aute. Kampaň a jej myšlienku podporili influenceri. Niektorí z nich si dokonca sami vyskúšali, aká je noc strávená v aute, aby priblížili situáciu rodín, ktorých vysnívaná destinácia je domov. Kampaňou sme vyzbierali rekordný počet finančných prostriedkov.