Ešte čarovnejšie Vianoce v roku 2023

  • p Zlatý PIE
  • p Strieborný PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Visibility
  • Klient
    Svet stromčekov
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Performance
    • Campaign
    • e-commerce / Shopping
    Strieborný PIE
    • Performance
    • Search, Display, Mobile, Video

Predvianočná sezóna 2023 bola v znamení rozšírenia marketingových aktivít a kanálov ako na domácom, tak aj na šiestich zahraničných trhoch. Po minuloročnom zistení s evidentnou vysokou saturáciou na slovenskom trhu, sme sa s klientom v roku 2023 rozhodli viac investovať do brandových aktivít aj na zahraničných trhoch.

Základom integrovanej kampane bolo animované video, v porovnaní s minulým rokom nasadené už na na všetkých siedmich trhoch, prostredníctvom platformy Google Display and Video 360. Na troch trhoch doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot.

Na tieto brandové aktivity sme nadviazali na všetkých trhoch výkonnostnými PPC kampaňami a niektoré krajiny sme podporovali aj SEO aktivitami.