-
AutorVisibility
-
KlientSvet stromčekov
-
Podkategórie
Zlatý PIE
- Performance
- Campaign
- e-commerce / Shopping
Strieborný PIE
- Performance
- Search, Display, Mobile, Video
Predvianočná sezóna 2023 bola v znamení rozšírenia marketingových aktivít a kanálov ako na domácom, tak aj na šiestich zahraničných trhoch. Po minuloročnom zistení s evidentnou vysokou saturáciou na slovenskom trhu, sme sa s klientom v roku 2023 rozhodli viac investovať do brandových aktivít aj na zahraničných trhoch.
Základom integrovanej kampane bolo animované video, v porovnaní s minulým rokom nasadené už na na všetkých siedmich trhoch, prostredníctvom platformy Google Display and Video 360. Na troch trhoch doplnené tradičným médiom – rádiospotom. Na Slovensku bola video reklama nasadená aj ako TV spot.
Na tieto brandové aktivity sme nadviazali na všetkých trhoch výkonnostnými PPC kampaňami a niektoré krajiny sme podporovali aj SEO aktivitami.