Hokejová mrkva

  • i e Zlatý PIE
  • i Strieborný PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    THIS IS LOCCO
  • Klient
    Kaufland Slovensko
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Influencer
    Zlatý PIE
    • Idea
    • Campaign
    • Execution
    • Campaign
    • Out-of-the-box
    Strieborný PIE
    • Idea
    • Local / Regional / Community
    • PR

Kaufland je partnerom hokeja roky. No okrem nás sa s ním spája aj kopec iných značiek. Potrebovali sme sa odlíšiť, a preto sme našli príležitosť tam, kde ešte žiadna značka nie je: pri zraneniach. Vytvorili sme unikátny produkt, ktorý dokonale spája svet hokeja a supermarketu. Chladiace vrecko, ktoré vyzerá ako balíček mrazenej mrkvy. Premenili sme ho na sponzoringový nástroj, ktorý hovorí, že sme s hokejistami nielen v dobrom, ako všetci ostatní, ale aj v zlom. Kampaň odpálil storkou zo striedačky populárny hokejista Libor Hudáček a na tú po meme stránkach nadviazala celá online kampaň. Vrecká s mrkvou sa okamžite stali obrovským brandingovým úspechom s desiatkami spontánnych mediálnych výstupov.