Influence Power Index

  • Digital Pie 2024
  • Autor
    WAVEMAKER
  • Klient
    Beiersdorf
  • Podkategórie

V GroupM sme vyvinuli nástroj, ktorý nám prostredníctvom dát pomáha pri výbere influencerov – benchmarkovaním ich výkonu a hodnotovej spojitosti so značkou.

Influence Power Index je prieskum, v ktorom 7500 respondentov hodnotilo 150 slovenských influencerov podľa 30 atribútov. Výsledky nám umožňujú vyrátať vhodnosť influencera pre ľubovoľnú značku. Voláme to IPI skóre.

IPI skóre je komplexné preváženie výsledkov, pričom hlavnými piliermi sú popularita a poznateľnosť influencera, spojitosť so značkou na základe relevantných atribútov a samozrejme schopnosť influencera ovplyvniť názor spotrebiteľa.

IPI sme využili pri valentínskej kampani Nivea a Labello, pre ktoré sme ako najvhodnejšiu identifikovali Zuzanu Kravárikovú, hviezdu seriálu Oteckovia.

Výsledkom kampane bolo CPT porovnateľné s displayovými bannermi. Ťahúňkou pritom bola práve Zuzana Kraváriková. Až 66 percent všetkých interakcií vzniklo na jej profile a engagement bol u nej 1.76x vyšší ako kampaňový priemer.